Alla inlägg under juli 2009

Av Linda Samuelsson - 4 juli 2009 19:27


Vad har hänt idag då?

Vaknade idag av att grannen har på TV på hög volym. Sen kan jag inte somna om när jag stängt fönstret. Såg att klockan var typ tio i elva då ringde jag in till jobbet, för jag vill ha ledigt 11-12 juli. För då ska jag åka till Vimmerby, Sveriges roligaste folkrace tävling. Personal ansvaringen på min restaurang sa som hon hela tiden har gjort "Jo jag ska fixa det", men händer ju inget så jag börjar bli nervös att jag inte får ledigt! Men sen sa hon att jag får komma in och jobba i morgon 12.00-16.00, de var bra för jag vill gärna jobba när jag kan. Så jag ska jobba i morgon och sen ska jag åka hem till min älskade pappa : ) !

Men idag har jag varit vid stranden vid tjolöholm med Jossan, badade där men vattnet var sjukt varmt så de hjälpte inte mycket. Men fick sola lite i all fall. Sen var mamma snäll och körde oss till lygnern det var rätt kallt i vattnet där men det var jätte skönt att bada där idag. Sen låg vi och sola lite till : ) ! Sen gick vi hem... Jossan gick hem till sig.

När jag kom hem var mormor och morfar här, så vi köpte pizza sen. Rätt göt med pizza idag faktiskt : ) ! Och nu sitter jag här (Y).... Ha de bäst :)

Av Linda Samuelsson - 3 juli 2009 23:01

Idag fixadejag min blogg här :) !

Har tänkt att jag ska försöka skriva så ofta jag kan, men vi får väll se hur de går...

Vill ni veta vad jag har gjort idag?

Idag började dagen med att jag vaknade vid tio utav att jag typ svettades ihjäl :/ ! Sen satte jag mig vid datan och gjorde typ ingenting hade tråkigt. Sen ringer telefonen 12.20 då är de jobbet vill att jag ska komma in och jobba, Ja visst säger jag och kastar mig in i duschen. Sen i väg till bussen, så misar jag den. Hem igen ber min bror köra mig till tåget, han kör mig. och hann med det : ) ! Börjar jobba 15.30 och slutade19.30. Det va segt på jobbet idag kom inte alls många kunder : / ! Men de va skönt behövde man göra så mycket.

Sen kom hem vid nio, blev att titta film. Såg "I taket lysser stjärnorna" den var faktiskt bra ;) !

Om ni undrar vad jag jobbar med så jobbar jag på en salladsbar i nordstan i gbg som heter Paprika.... jobbar bara extra där : ) ! Gött att tjärna lite pengar (Y) !


I morgon får jag se vad som händer, har inte planerat något än...

Men vi hörs ha det bäst : ) !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Skriv I Gästboken : )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards