Alla inlägg den 1 december 2009

Av Linda Samuelsson - 1 december 2009 22:20

Hej :)

idag var det skolan hände inte så mkt mer än att vi gjorde hotell prov. Och jag trodde verklige inte jag skulle få godkänt, för jag hade typ inte pluggat något men själv klart fick jag G : ) !

Sen så datorkunskapen skulle bi göra en meny tema och skicka in för ett tagsen och jag trodde jag hade skickat in den vilket jag gjorde men hade skrivit fel adress.. Men hon tittade på min meny och frågade om jag gjort bilden själv... Och det hade jag ju... Så då sa hon att jag får MVG snacka om att jag blev glad : ) ! Sen fråga hon om jag har tagit kortet själv och det hade jag ju inte gjort, men jag hade fixat den xD Så den blev snyggare... Så jag fick VG för man måste antagligen ta korten själv för att få MVG !

Efter skolan gick jag hem till Mormor och Morfar, Vi käkade och sen gick jag och Magnus och pratade i en soffa typ, Och då somnade vi haha, Lite pinsamt kanske vi sov i typ 45 minuter x ) !

Nu när jag kom hem ringde det från jobbet så jag ska jobba efter skolan i morgon...

Ha det Bäst : ) ! 

Presentation

Skriv I Gästboken : )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards