Alla inlägg under mars 2010

Av Linda Samuelsson - 11 mars 2010 18:04

Hej :) !
Idag var jag i skolan en kort stund, då va vi på friskis och svettis på spining gick inte så bra för jag hade världens mensvärk! : (
Men jag lever iaf, fick gå hem efter det kunde fan inte sitta still !

Men när jag kom hem tog jag det lungt och titta på Paradise Hotel Säsong 2 ! Lite små seg är den men men har ju precis startat.

Nu sitter jag i sängen och ska snart fortsätta sola :) !
Och egentligen skulle jag träffat Alexsandra Lindblom idag efter skolan men det sket ju sig, Förlåt <3 !
Efter jag solat så ska jag plugga matte och se på Sveriges Värsta Bilförare. Men inte lika roligt iår när inte Ellen är med, Thihi :) !
Men det är ju tur det så vi får ha vår solstrole på jobbet i stället :)!


Igår var jag med den bästa Sofie Ivarsson, Tack för igår hjärtat <3 !
Vi käka på buffe och snacka med varandra... Ingen gör mig så glad som hon :) !

Pussar på er 

/ Linda Samuelsson

Av Linda Samuelsson - 10 mars 2010 11:52

IDAG ÄR VI LEDIGA !

Ligger i sängen just nu ska snart duscha och sen ? (vet jag inte)
Men alltid hittar man på något !

Ska beställa lite kläder som jag ska ha till våren/ sommaren :)!


Tyckte det behövdes en bild på det hela med xD


  

Av Linda Samuelsson - 10 mars 2010 02:02

SHA, SHA! :)

Nej sorry, skoja !
Hej :)
Läget då?

Joo nu är det så här, jag har jätte svårt att sova just nu !
Och har funderat på att börja blogga igen =) .
Smart va ? ! AHA DET ÄRE !

Men vad ska jag säga då, mitt liv är som vanligt inte ändrats speciellt mkt. Haha... Roligt att vet eller vadå?

Nej förlåt är över trött !

Men ska försöka sova nu, och om jag ska fortsätta blogga så vill jag ha lika många som följer min blogg som in ;) !
Om det är någon som har något emot mig som läser snälla stick härirån orkar inget jävla skit snack längre !

Kyss på er förutom alla idioter ^^ !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Skriv I Gästboken : )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards