Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linda Samuelsson - 3 september 2009 20:22

Sha !

Någon som vill veta vad jag har gjort idag ?

Jaa klart de är : ) !

Idag har jag varit i skolan, varit i köket hela dagen igen  :) !

Har lärt mig att stycka och filéa kyckling och plattfisk, de gick faktiskt ganska bra.

Sen efter skolan träffade jag Carro tog en fika och prata en massa med henne. :) <3

Sen åkte jag hem till min älskade pappa som är sjuk, han har nog fått de som jag hade för två veckorsen, stackare. Men han får krya på sig !

Sen har han nog bestämt sig för att inte köra i Borås heller för vi har inte så mycket bilar kvar längre. Så de blir bara jag som ska köra, så nu satsra vi på att få ihop min bil : ) ! Och sen ska vi nog försöka köpa någon bil i Borås med...

Jupp de va de hela vet ju inte vad ni vill veta så ska inte skriva så mycket mer.

Kommentera för fasen heehee : ) !

Jaja men kan berätta att de finns en sjuk snygg och härlig kille som gärna får höra av sig till mig om han vill :P ! Pussar på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards