Alla inlägg den 7 september 2009

Av Linda Samuelsson - 7 september 2009 17:49

Tjenaaaare : )

Hur är de med alla då ? :P

Lite snabbt kort fattat vad jag har gjort dom senaste dagarna, kan väl vara kul att veta eller :P !

Fredag:

Skolan sen åkte jag och jobbade klockan 14.30 till 19.30 !

Sen hem till pappa snacka med han lite och sova...

Låter väl kul ?

Lördag:

Åkte och jobba klockan 11.00-18.30 !

Sen hem till pappa igen, ta de lugnt och se på film... : )

Söndag:

Spela fotboll, vi vann med 0-2.... En väldigt bra match (A) !

Idag:

´Skolan Segt som vanligt. Men idag hade vi orientering på gympan de gick sjukt bra. Jag och Elina sprang tsm, vi tog alltihop... de va typ bara vi som gjorde de och en grupp till.

Sen efter skolan blev det lite konstigt. Men de slutade med att jag och Ida i min nya klass åkte till hotell nattmössan. Så att jag kunde sola solarium : ) !

Sen så är jag nu hemma och har jätte kul eller inte :P !

Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards