Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linda Samuelsson - 24 september 2009 16:55

Hej Igen ! : )

Nu har jag vaknat efter två timmars sömn. : )

Det var faktiskt skit skönt, har varit riktigt trött idag. : /

Men iaf idag var de ju orientering vi började 10.44 och var klara 12.03, Vi gjorde en övnings banan så vi gick hela tiden. Vi var kanske rätt lata men de var ju alla andra också xD. Men vi hittade alla nästan med än

gång. Som några andra inte gjorde, inga namn :P !  

Sen skulle jag ta bussen hem kvart i ett, men då såg jag mamma köra förbi då åkte jag hem med henne. Och jag var otroligt hungrig i och med jag inte käkade frukost, det gör jag nästan aldrig men ändå xD ! Så vi köpte varsin bit smörgås tårta att ta med hem och äta. Jätte god god var den, tack mamma. : )

Och sen nu så har jag sovit då och set schemat för halva oktober jag ska jobba.

Yeah, är faktiskt ledig den 3 oktober, då det är folkrace i Fjärås. Så jävla gött brukar alltid ha otur och få jobb tid då, så att man alltid måste byta bort dom : / !

Men nu så ska jag käka pizza, en riktig gott dag idag haha :-)....

Bye bye! (Y)

Av Linda Samuelsson - 24 september 2009 08:42

Sha : ) !

Sitter och väntar på bussen, till skolan börjar klockan 10.55 haha... !

Ska orientera idag, får väl se hur det går : ) !

Ska möta Elina, Nathalie och Ellinor på stationen.

Japp annars så ska jag hem idag efter skolan om inget annat händer...

så vi hörs : ) Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards