Alla inlägg den 30 september 2009

Av Linda Samuelsson - 30 september 2009 10:01

Hej hej : ) !

Nu var de några dagarsen jag skrev, men har inte haft tiden :P !

Men i lördags jobbade jag sen hem och ta de lugnt : ). På söndagen hjälpte jag pappa att byta motor i amazonen.

Sen i måndags började vår två långa veckors plugg i skolan haha.. Asså shit  vad skönt de har varit veckorna innan slippa tänka på den jävla engelskan, hatar den. Men det är kul att ha matematik igen hehe... : )

Men annars så har jag hjälpt pappa med hans amazon i veckan så att vi kan börja med min bil, så att den blir lite bättre till fjärås familjerace på lördag. Och så hoppas jag inte att de är jag som kommer förstöra för laget de är det jag oroar mig för xD !


Men idag så har vi studie dag, så jävla gött : ) !

Men idag blir de att gå ut och måla pappas bil, rikta min bil efter Kardan- kungen och måla den där färgen är borta : )..

 Sen blir de att göra engelska och börja med grekisk mytologi i svenska.

Ha de bra, Puss Puss !

Ovido - Quiz & Flashcards