Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linda Samuelsson - 8 september 2009 21:37

Hej!

Idag så var det skolan. Gjorde en massa kanelbullar, Och jag testade att göra en kanel krans och min blev så klart finast : ).. (Sa Läraren)

Sen så blev de mindre kul, vi fick reda på att vi skulle byta grupper... : / Vill inte, vi har en toppen grupp typ!

Jaja men annars så var jag och träna fotboll idag med små tjejerna, mycket kul!

Prata med pappa nyss, så vi bestämde att jag ska åka hem till han i morgon och greja med bilen. De hade han redan gjort idag så den är nästan klar : )... Så de blir att köra på lördag, de trodde jag verkligen inte för att pappa har varit sjuk : /...

Och så glömde jag min mobil på fotbollen idag så får tillbaka den efter skolan i morgon. Men i morgon ska jag hinna med att sola också. Så de blir mycket imorgon... Men vi hörs : )

 

Ovido - Quiz & Flashcards