Alla inlägg den 1 november 2009

Av Linda Samuelsson - 1 november 2009 22:04

Tjenare : ) !

Lördag Skene Novemberracet:

Jag var jätte nervös innan tävlingen började var till och med nervös för att besikta bilen och då är de illa : / !

Omgång 1: Fick en jävligt dålig start, varvade för mycket på start plattan så kom inte i väg men sen satte jag fart men den höll inte så länge gick piss dåligt så kom väl femma ? ! Vet att jag var sist iaf : /

Omgång 2: Gick inget vidare heller blev helt fel i starten med : / !

Omgång 3: Jävlar då kom jag med i starten shit jag lovade Helena och Tommy att jag skulle ut och sladda och ha kul och de kan jag säga det gjorde jag och hade jag :D... Fan vad jag klanta mig men jävlar vad snabbt de går när man bara kör för att köra... Hade ju dåliga poäng så hade inget att köra för... : / !

sen går vi och tittar vilka som är med i final och jag var jätte säker på att jag inte skulle köra men nej då vem hade fel... själv klart skulle jag vara med naturligt viss så de vara bara för mig att hoppa in i bilen och köra i gen och då hade Robin kommit för att titta :D ! Men jag kom med bra i starten sen när jag tror att de gick bra så vänder jag mig själv eller nåt... då började de igen sladda och ha kul fy fan körde sönder bilen kom ett varv (Y)...  Så blev femma i b-final :D Kunde vart värre !

Hejade på Pappa sen när han skulle köra a-finalen Han hade vunnit sina tre kval omgångar (Y) !

Men i finalen kämpade han på men han kom tvåa stackars pappa han var en billängd i från att vinna, men så är de ju han kom till super final, där han fick punka och något mer xD så han kunde inte fortsätta : / ! Men 6:a i superfinalen är inte fel jämfört med andra xD !

Idag:

Jobbade jag sen tagit de lugnt ;) !

Vill vill ha ....

Ovido - Quiz & Flashcards