Alla inlägg den 4 november 2009

Av Linda Samuelsson - 4 november 2009 18:40

Hej Igen!

Nu är det så va att de har börjar snöa runt om i landet. Men har inte kommit snö här än as gött. Men jag var ut en stund innan, åkte till Ikea med mamma och Magnus och de blåste rejält och var kallt. Sen fanns det än massa jul saker där med och det känns så tidigt men ändå julen är ju snart.

Jag tycker de känns läskigt att året snart är slut de har ju gått jätte snabbt, det har snart gått ett år sen jag fick mitt jobb och känns fortfarande som jag är ny xD ! Nej men asså ni fattar.

Men jag kan ju säga vad jag önskar mig i julklapp :P !

  • En ny mobil, har alltid köpt mina egna mobil så vill få en någon gång xD
  • Kläder
  • Pengar alltid bra att spara : )
  • Sen lite små saker...

Sen är det ju det svåra att komma på vad man ska köpa till alla andra med. Men jag har nästan kommit på vad pappa och mamma ska få men vågar inte avslöja de nu :P !

Sen ringde Lilly personal ansvarige på jobbet och frågade om jag kunde börja 10.00 på söndag. Så bra för de är roligare att öppna än att stänga :). Men får väl se om jag hinner bli frisk med xD...

God Jul på er, Haha :P

 

Av Linda Samuelsson - 4 november 2009 12:14

Tja !

Kan man ha roligare än jag? Ja, de kan man verkligen. Har legat i sängen halva morgonen, nu sitter jag i soffan och tittar på tv. Men finns inget kul att se på. HATAR att var sjuk..........

Jag vill vara i skolan och träffa Nathalie, Joakim och Ida. Okej jag är kanske lite väl överdriven men de är roligare att vara i skolan än hemma. Nathalie jag lovar kommer innan veckan är slut, eller ska försöka x) !

Och i helgen ska jag jobba så måste bara bli frisk. Pappa är sjuk också så de är nog han som smitta mig xD !

Sen så låg jag i sängen med datan så när jag skulle sätta mig upp fick jag datan på läppen så har en fläskläpp också :P!

Ha de gött så länge, Bye bye :)


Ovido - Quiz & Flashcards