Alla inlägg den 14 november 2009

Av Linda Samuelsson - 14 november 2009 15:31

Hejsan : ) !

Kan ju börja med att jag är sjuk fortfarande, Ovanligt?

Men som sagt jobbar ju inte idag, sen har jag fixat så jag inte ska jobba imorgon heller måste försöka bli frisk så jag kan fixa allt jag missat i skolan med... Men men det löser sig : ) !

Sen gör jag inte så mycket då jag är sjuk men har varit ute i garaget och snackat med pappa om hur vi ska göra med alla bilar och allt vi har där ute. Pappa håller på att städa garaget, de verkar faktiskt bli fint och bra utrymme nu : ).

Ja sen så tittar jag på tv och tittar på saker på datan. Det är väl det jag kommer göra idag.

Men här är två bilder när jag och pappa kör i Novemberracet :D !


 


Första bilden är Pappa i den svarta volvon :D !

Sen är det då jag där nere haha :P !


  



Ovido - Quiz & Flashcards