Alla inlägg den 11 november 2009

Av Linda Samuelsson - 11 november 2009 10:28

Hej hej !

Jag har blivit frisk men sjuk igen : ( !

I helgen jobbade jag och på lördag kväll var det fest för Sonny, Tack för en skit nice kväll....

Sen i Söndags efter jobbet åkte jag till mormor och käkade kalkon, gött gött.

I måndags gick jag till skolan, rätt segt men funkade, jag skippade gympan och åkte hem till pappa vid klockan 12.45 as chill. Sen igår var jag i skolan, hände inte så mycket mer än att jag gjorde näringlära provet som jag missade, Men yeah de gick jätte bra fick vg : )!

Sen när vi var på väg i från skolan fick jag skit ont i halsen : / ..

Så jag åkte till pappas jobb vi åkte och köpte mat och halstabletter till mig :D !

Sen gjorde jag mat och sen somnade jag typ i en kvart xD... Men kändes som jag sov i två timmar. Sen försökte jag plugga på två prov livsmedelkunskap som vi har på torsdag och livsmedelshygien tills på fredag... Men jag fattar ingenting : / !

Nu är jag hemma med min lille bror jag vaknade i morse och hade ont i halsen och feber. Magnus stannade hemma bara för han inte vill gå själv till bussen tror jag men skönt slipper jag vara själv : ) !

Ha de bra !

Ovido - Quiz & Flashcards