Alla inlägg den 6 november 2009

Av Linda Samuelsson - 6 november 2009 20:12

Hej Igen : ) !

Nu var jag och tittade på Saltimbanco i Scandinavium med släkten, det var riktigt bra. Efter det var vi ock käkade på Mcdonalds, Jag tog en Mc Chicken meny :) ..

Hoppas Jessica som fyller 33 år, och kusinerna som fyller 8 år hade det kul.

Saltimbanco underhållning kan jag kalla de på hög nivå, asså de var typ cirkus fast utan djur ;) !

Nu ser jag på idol, sen ska jag ta de chill för ska jobba imorgon..

 

  

 

Av Linda Samuelsson - 6 november 2009 11:24

Hejsan !

Idag har jag planer för dag haha erkänn soft...

Men är inte i skolan idag för huvudet hänger inte med när jag tänker xD!

Först ska jag plugga matte : / !

Sen ska jag åka med släkten till scandinavium på någonting. Min moster Jessica och mina kusiner Pontus och Jesper fyller år idag :) ! Stort Grattis till dem...

Sen ska vi äta någonstans efter.

Jag skriver sen när jag kommit hem.

Ovido - Quiz & Flashcards