Alla inlägg den 17 november 2009

Av Linda Samuelsson - 17 november 2009 20:39

Hej Hej !

Idag så var jag i skolan igen. Som sagt nu är vi i varmköket, så idag gjorde jag Jansons Frestelse. Det var inte speciellt svårt och sen efter det förberedde jag vad jag ska göra på torsdag. Och då blir det Ångkokt fisk med duschess. ( Fiskgratäng)

Det kan ju bli kul kanske men jag gjorde moset idag. Så har fisken kvar sen kanske ni också kunde lista ut?

Nej men fan skit i det nu, efter skolan hade jag livsmedelhygien prov. Det gick inte så bra kom inte ihåg någonting och när jag går till bussen kommer jag på alla svar jag chansa på. Helvete säger jag bara !

När jag kom hem tittade jag lite på datan och sov i en och halvtimme GÖTT!

Men sen nu så typ försöker jag plugga på livsmedelskunskaps provet om grönsaker jag ska ha på torsdag efter skolan BORING!

Hmm.. och Ja pappa ringde precis också, Nu har han städat klart garaget :)!

Sen så blir det självklart att se på Andra Avenyn idag :) !

Ha det chill, Puss puss !


Ovido - Quiz & Flashcards