Alla inlägg den 13 november 2009

:D

Av Linda Samuelsson - 13 november 2009 18:33

Hej igen !

Jaa jag har fått ledigt i morgon, men på söndag blir de jobbet iaf.

Sen blev jag klar med min Julbords Meny till datorkunskapen :D !

Blev nöjd med arbetet.

Sen prata jag med Nathalie idag, stackare hon är i skolan utan mig :P.. men hon har ju Pernilla som hon kan öva proven med, hehe ! :D

Nej då hon klarar sig nog bra utan mig, det är bara jag som saknar henne :D <3!

Men hare gött ska se på tv nu ;)..

Av Linda Samuelsson - 13 november 2009 13:13

Hej Hej : ) !

Nu är de så att jag är fortfarande sjuk och för

söker leta efter någon som vill jobba för mig men ingen svara så tror jag får jobba i morgon ändå : / men får väl se... På söndag kommer jag jobba iaf.

Sen håller jag på med en valfri meny tema som vi gör i datorkunskapen den ska vara klar på söndag :D ! Och sen har jag tänkt försöka plugga på de två proven jag missat under dom här tre dagarna denna veckan : (.. Gör mig frisk :D

Jaja sen idag känner jag för att mysa framför tv:n med pappa och Magnus <3 !!

Sen som ni säkert reda vet så snöar det ute haha :P Vill inte ha snö men nu börjar jag fatta att de är verkligen kallt ute ska ta på mig mer när jag går ut också så kanske jag inte blir sjuk.

Yeye vi hörs senare säkert eller nåt  !

Ha de gött allihopa, Kyss hej .. :D

Ovido - Quiz & Flashcards